ילד משרבט על דף, עוד מעט ילמד לצייר עיגול ואז ריבוע
ילד מבטא רעיון או רגש בציור
הדרך למיומנות הכתיבה עוברת דרך הציור, שלב אחר שלב
בהרצאה זו נלמד על התפתחות הציור כמוכנות לכיתבה

מדוע לא כל הילדים מציירים?
מגרת הציורים בגן ריקה?
יש לך ערמות של דפים בבית עם שרבוטים?
למה הילד שלך לא מצייר?
אם אתם הורים ודלת המקרר שלכם עוד לא מלאה בציורים, ואם אתם אנשי חינוך או טיפול שרוצים לשמוע וללמוד עוד על התפתחות הציור והכתב, הרצאה זו ממש בשבילכם וממש כאן מזמינים אותי
ילד מצייר ואז ילד כותב. אם כך, אז למה יש ילדים שכל כך אוהבים לצייר והמגרה שלהם בגן כבר מתפוצצת מעבודות, וילדים אחרים שלא מוכנים לגעת בעפרון?
למה יש ילד שמצייר שמים, עננים, ציפור וגם עץ וילד אחר שמצליח "קשקוש בלבוש"
בשביל לצייר צריך ראייה טובה, גו יציב וחזק וידיים שמצליחות לבצע פעולות מוטוריות עדינות. צריך להחזיק כלי כתיבה בלי שיזוז או יפול והכי חשוב, צריך סקרנות, עניין ורצון לבטא את עולמי על הדף.
יש ילדים שלא נהנים מציור כי אחיזת העפרון מאתגרת עבורם, לפעמים הם אפילו לא בטוחים מהי היד המועדפת עבורם, ימין או שמאל? יש ילדים שלא נהנים מציור כי הם יודעים למתוח קווים אבל לא לצייר צורות כמו משולש לגג וריבוע לבית. יש ילדים שלא נהנים מציור אפילו שהם יודעים צורות, הם פשוט לא מצליחים לחשוב על רעיון וכל הזמן יוצא להם אותו הדבר
וכן, יש גם סיבות נוספות..
מה תלמדו בהרצאה?
מהם המרכיבים ההתפתחותיים הנדרשים לשם ציור
מוכנות הגוף: החל מראייה ועד לדומיננטיות ומוטוריקה עדינה
מוכנות המחשבה: תפיסה חזותית, הבנת שפה ותכנון
אתגרים שמפריעים לילד לצייר
והכי חשוב – פתרונות של ממש איך לעזור לילד שלך להנות מציור
ההרצאה מתאימה לאנשי מקצוע מעולם החינוך והטיפול ולהורים סקרנים