הערכת ריפוי בעיסוק בגיל הרך

שלב הבסיס בעבודה עם ילדים הינו שלה איסף המידע, התבוננות והערכה. לכל מקום יש את שפת האבחון וההערכה שלו. בהרצאה זו אני מלמדת את יסודות הערכה, כיצד בוחרים כלי אבחון, מה בודקים ומה שואלים ומהו המידע אותו אנו רוצים לקבל

מרפאים בעיסוק צעירים וגם ותיקים
למידה שיטתית של מבנה הערכה ואבחון ילדים בגיל הרך
90 דקות
130 ש"ח

השלב הראשון בתהליך ההתערבות יהיה ביצוע הערכה;

הערכת ריפוי בעיסוק מתבוננת על הילד, על הישגיו ויכולותיו

הערכת ריפוי בעיסוק מתייחסת לנורמות התפתחותיות ובוחנת באיזו מידה הילד עצמאי ובאיזו מידה הוא זקוק לסיוע ותמיכה

מקומות עבודה שונים מציעים כלי אבחון והערכה שונים. יש הבדל בין גן חינוך מיוחד, מכון להתפתחות הילד או קליניקה עצמאית

לעיתים נעבוד במקום עם אמצעים רבים ולעיתים נצטרך להסתדר "עם מה שיש"

לשם כך בניתי הרצאה זו שתלמד אותך את שלבי ההערכה:

איזה מידע אוספים, מה שואלים, מה בודקים וממה מתרשמים

בעזרת הכלים הנלמדים בהרצאה זו ניתן לבצע הערכה מקצועית ונכונה אשר תוביל אותנו לבניית תכנית טיפול נכונה ומקצועית

מה ילמד בהרצאה?

  • מה ההבדל בין אבחון פורמלי לסטנדרטי?
  • מה ההבדל בין אבחון להערכה?
  • מהם הדברים שחייבים לדעת לפני שמבצעים הערכה?
  • מה שואלים?
  • איזה מידע אוספים?
  • מה בודקים ועל מה "מתצפתים"?

רוצה לעבוד מסודר ולהבין למה משמש כל פריט בהערכה?

רוצה שיטת עבודה מסודרת?

טופסי הערכה לכל גיל?

הכל כבר מוכן בשבילך

להזמנת הרצאה

השאירו פרטים כאן ואחזור אליכם

דילוג לתוכן