הכשרת מרפאים בעיסוק

להיות מטפל זו עבודה שהלמידה בה אינה נגמרת לעולם.

מתאים למטפלים שרוצים הדרכה אחד על אחד, ליווי אישי בפתרון חסמים בעבודה מול מטופלים, הורים, משפחות או צוותים

הדרכה קבוצתית

מתאים למרפאים בעיסוק הרוצים להנות מיתרונות הלמידה משותפת

קורסים דיגיטליים

מתאים למרפאים בעיסוק הרוצים ללמוד ולהעשיר את ידע ומיומנויות מכל מקום ובכל זמן

נסיון עשיר בהכשרת מרפאים בעיסוק

גם אחרי מעל ל- 20 שנות עבודה אני זקוקה להדרכה וליד מכוונת, מישהו שיראה רגע מבחוץ את כל הנתונים ויסביר לי איך לעזור ואיך להצליח. כי למרות שצברתי ניסיון לאורך השנים, כל ילד הוא שלם, וכל משפחה מגיעה עם הגוון היחודי שלה הכולל צרכים מול משאבים.

הדרכה פרטנית

מה קורה במפגש הדרכה פרטני?

יש לך מקום וזמן להביא כל נושא הקשור בעבודתך עם מטופלים, הורים, משפחות או צוותים

אפשר להביא שאלה או התלבטות, אפשר להביא בלבול או צורך בסדר.

מתי כדאי לבוא להדרכה?

אם יש תחושה ש"הטיפול נתקע", שאין כבר מושג מה המטרה, אולי ההורים כבר לא איתך ואולי הם בכלל מתנגדים למה שקורה במפגש? אם יש צורך בעזרה וידע איך מנהלים טיפול ואיך מובילים משפחה.

במפגש אכתוב עבורך את הנתונים ואדייק איתך את הבעיה

אח"כ נעשה סדר – מהי סיבת הפנייה, מהן המטרות, מה תקוע ומפריע ומה כדאי לעשות עכשיו

איזה עוד כלים מעשיים תקבלו?

מה ההדרכה עוד כוללת?

הדרכה קבוצתית

מה קורה במפגש הדרכה קבוצתית?

אנחנו קבוצה שיוצאת לדרך וצועדת יחד לאורך שנה
כקבוצה, אנחנו מביאות איתנו הרבה מאד שנים של ניסיון ומגוון רחב של התנסויות
הקבוצה היא מקום לחשיבה ודיון עם נקודות מבט נוספות.

איזה עוד כלים מעשיים תקבלו?

מה נספיק במפגש של שעתיים?

במפגש של שעתיים נספיק לדבר על שלושה תאורי מקרה בסיום כל מפגש אשלח את הסיכום שרשמתי

אז מה היתרון של קבוצה על פני מפגש פרטני?

קודם כל – מרחב חם ובטוח ללמידה והתקדמות מקצועית
הזדמנות ללמוד מדילמה אישית שאת מביאה ועוד הרבה יותר הזדמנויות ללמידה מכל נושא שעולה
בקבוצה.
יתרון ה"ביחד": הלמידה ההדדית, סיעור המוחות וגיוון הידע.
שעתיים של למידה רציפה.

בנוסף: הקבוצה ממשיכה לצעוד גם בזמן בין המפגשים, אנחנו מתכתבות, מתייעצות וחושבות גם בקבוצת
ווטסאפ משותפת.

מזמינה אותך להצטרף לקבוצה או להגיע עם כמה חברים למקצוע ולצאת לדרך מעשירה שתקדם
אותך ותספק לך כלים לעבודה נכונה ומספקת

הרצאות וקורסים אונליין להכשרת מרפאים בעיסוק

אם אין עיבוד הולכים לאיבוד
יש ילדים שמתנהגים אחת. אולי הם בוכים, אולי מתלוננים. לפעמים הם אומרים שכואבת להם הבטן ובעצם הם רעבים. יש ילדים שלא ברור לנו איך לעזור להם ואנחנו כל כך רוצים. לפעמים למצב הזה קוראים בעיה בעיבוד. בהרצאה זו אסביר מהו המונח ומהם מאפייניו, כיצד המערכת משפיעה על התפתחות והתנהגות ואיך אפשר לעזור.
ילדים עצמאיים
הדרך להשגת עצמאות מתחילה מגיל מספר חודשים ונמשכת לאורך החיים. מה קורה כאשר ילד מתקשה ברכישת מיומנויות ואיך נוכל לעזור
ילד שוכב בתוך ערימת עלים
וויסות חושי
כמה פשוט ככה מורכב. וויסות חושי הינו נושא המעסיק הורים, אנשי חינוך וטיפול. רבות דובר על וויסות חושי ועדין קשה לדייק את האבחנה או את דרך הטיפול. בהרצאה נלמד מהו וויסות חושי אך גם מה לא נכלל תחת הגדרה זו. נכיר חושים ומערכות חוש, דפוסי תגובה וגם פתרונות מעשיים
ילדה מתבוננת
קשיים בתכנון והקשר לעיכוב התפתחותי
לקות התפתחותית אשר שכיחותה גבוהה אך בשל היותה "שקופה" קשה לזהותה ועל כן קשה לדייק אתדרך ההתערבות הנכונה. בהרצאה זו נלמד מהי דיספרקסיה ובמה היא שונה מלקות בקואורדינציה המוטורית. נלמד על סוגי דיספרקסיה וכן על פתרונות מעשיים​
ילדה מציירת
התפתחות ציור ומוכנות לכתיבה​
מהם השלבים המוטורים, רגשיים ותפיסתיים הקשורים בהתפתחות הציור והכתיבה. מהן אבני הדרך אותן משיג הילד עד הבשלות לכתיבה בכיתה א'. מדוע ילדים אחדים אוהבים לצייר ואחרים פחות.
איך לבנות תכנית טיפול שמצליחים בה?
התוצר של הערכה טובה וכתיבת דו"ח. התוצאה של בדיקה ואיסוף מידע תבוא לידי ביטוי בכתיבת תכנית טיפול אשר תקח בחשבון את כלל המרכיבים: היכן אני עובדת: האם במכון להתפתחות הילד או מעון שיקומי? כמה זמן עומד לרשותי לטובת הטיפול? האם 12 מפגשים או שנת לימודים? מי הם האנשים אשר עובדים איתי? האם ההורים או הקולגות שלי בצוות הגן או הכיתה? בהרצאה זו נבנה את בניית התכנית במטרה להשיג את המטרה ולקדם את הילד
איך לכתוב דו"ח בחצי שעה?
שלב הכתיבה יכול להיות מאתגר ולא פעם נדחה אותו למתישהו.. שלב הכתיבה מבטא את ההבנה שלנו, מה ראינו ומה בעצם אנחנו רוצים לומר. כללים בכתיבת דו"ח ריפוי בעיסוק יכולים לסייע הן בשלב הערכה והן בשלב בניית תכנית הטיפול והתערבות ועל כן כתיבת הדו"ח חשובה מאד. בהרצאה זו נלמד כללים בכתיבת דו"ח, איך בוחרים כותרות, איך מנסחים מסר בצורה חיובית ומהו התוכן החשוב לכתיבה
הערכת ריפוי בעיסוק בגיל הרך
שלב הבסיס בעבודה עם ילדים הינו שלה איסף המידע, התבוננות והערכה. לכל מקום יש את שפת האבחון וההערכה שלו. בהרצאה זו אני מלמדת את יסודות הערכה, כיצד בוחרים כלי אבחון, מה בודקים ומה שואלים ומהו המידע אותו אנו רוצים לקבל

עדויות והמלצות

סיוון, את נהדרת!
היה מרתק, רהוט וברור. ממש עושה סדר. נעים להקשיב לך.
נתת מילים לתחושות שלי כצעירה בתחילת הדרך, שמרגישה המון עמימות בהגדרות ובמטרות, ובהתאם קושי לתת מענה טוב שיוביל להשגת מטרות, והרבה תסכול שלי כמטפלת שמרגישה שהעשיה לא מספיק שיטתית ומקצועית ואני לא מצליחה לעזור.
תודה!

נועה
מרפאה בעיסוק

הי סיון, נהניתי מאד מההרצאה שלך! תודה! הסברת באופן ברור ושיטתי, עם דוגמאות והמחשות מצויינות והזכרת גם את דרכי הטיפול.

רונית
מרפאה בעיסוק
היי סיון,
סיימתי עכשיו לצפות בהרצאה. בהנאה רבה(:
אז רק לומר תודה רבה על הרצאה מעניינת ופרקטית! כמו תמיד עושה המון סדר ומפשט את הדברים.
הדברים הועברו בצורה מאד ברורה, הקצב היה מעולה.
לי חידד כמה דברים ספציפיים, אבל שמחה להגיד שהרבה כבר למדתי ממך בהדרכות שלנו ואני כבר ממש מתחברת למה שאמרת (מניסיון בשטח(:
סיון
מרפאה בעיסוק
הי סיון 
 ראיתי את הסרטון  ההרצאה נהדרת  המון תודה!!!
  מקיפה,מדייקת,   מקצועית ומארגנת היטב את החומר!  וחידשה לי לגבי אבחונים שאני פחות משתמשת בהם. ( כל מקום מתרגל לסטינג שלו …) אמליץ לצוות שלי   אצלי לראות אותה 🙂
יונה
מרפאה בעיסוק

תודה רבה סיוון על ההזדמנות לשמוע ההרצאה לא במועד. נרשמתי כי רציתי לחדד את ההערכות שאני עושה מזה 5 שנים בהתפתחות הילד. אני מודה על התוכן המדויק וחד משמעי לגבי מה בודקים ואיך. אחרי המון הדרכות והתנסויות הרגשתי מבולבלת וצורך בסדר מחדש. שוב תודה 💕

איתאר
מרפאה בעיסוק
תודה רבה סיון,
היה ממש ברור, מועיל ויעיל עבורי, אמנם כבר לא חדשה בתחום אך תמיד שואפת ללמוד ולהשתפר
הילה
מרפאה בעיסוק

גלריה

דילוג לתוכן